Blbé čumění

Už několik krát jsem se setkala s otázkou:" A Tobě nevadí, jak lidi koukají, když běháš?" Zmíněná otázka krásně vystihuje komplex, proč hodně žen nesportuje. Promluvme si o čumění!

Začnu tím, proč blbě čumím já.

a) Jsem unavená a tupě koukám před sebe, vy jste se mi jen vyskytli před obličejem,
b) jsem naštvaná na celý svět, vy jste se mi jen vyskytli před obličejem,
c) soustředím se na něco za vámi a vy jste se mi jen vyskytli před obličejem,
d) jdu, koukám na provoz a vy jste se mi jen náhodou vyskytli před obličejem,
e) čouhají vám zaprané ramínka z pod trička a přemýšlím, proč mě tak esteticky trestáte,
f) blbě jsem si nasadila kontaktní čočky, něco mě škrábe v oku a já se rozhlížím,
g) vzala jsem si slabší brýle a zaostřuju,
h) máte skvěle sladěné oblečení a prohlížím si vás,
i) děláte něco, co mě zajímá,
j) je léto, jde poznat, že daná osoba nepoužívá antiperspirant a já na ni vražedně koukám,
k) jste známý známých na facebooku a přemýšlím, jestli vás oslovit,
l) asi jsem vás někde viděla ale nevím, kam vás zařadit,
m) sluší vám to a já se inspiruju,
n) jste fešák,
o) jenom očumuju.

+ proč koukají ostatní
a) sbírají drby
b) očumují.

Ale zpět k otázce: " A Tobě nevadí, jak lidi koukají, když běháš?"
Moje odpověď zní: Ne.
Víte proč? Jestli fakt někdo má potřebu řešit, jak jsem kde běhala, tak má evidentně málo starostí nebo podnětů a měl by si najít zajímavější práci a koníčky. Být v jeho kůži bych se styděla. No a taky lidi můžou koukat z mých důvodů.  Nicméně za každou radu budu ráda. Pokud jste profík. :-)

PS: Ať nekecám. Občas (tak ve 3% případů) se trochu stydím. To když si vemu nepadnoucí kalhoty a ty mi během sportu padaj... Ale lezoucí část těla a neschopnost se oblíct je důvod ke stydění se.


Komentáře

  1. Zrovna nedávno jsem nad tímhle přemýšlela (konečně jsem se odhodlala pořídit boty na běhání). Pěkný článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super! Mám Ti nalinkovat nějaké odkazy na běžecké stránky? Hlavně překonat krizi, která přijde po třech týdnech. :-)

      Vymazat
    2. To by bylo určitě fajn, říkala jsem si, že začnu asi indiánským během (kamarádka doporučovala)...mimochodem mám pocit, že tu byl někde článek o běhání, ale nemůžu se k němu proklikat.

      Vymazat
    3. Indiánský běh je fajn. Taky jsem tak začínala a pořád chůzi zařazuju. Hlavně to ze začátku nepřepal, prosím. Jeden z nejčastějších bludů, které sleduju je, že většina lidí vidí v médiích strašné tvrďáky co hustě trénují a krutě si dávají do těla. Jenže v realitě to může být nebezpečné.
      Se sportem to je jako s učením se jazyků. Po první lekci taky nikdo nečeká plynulou znalost jazyka a ani nikdo nečekává znalost všech světových jazyků, když mluvíš plynule jedním.
      Weby, které považuju za fajn:
      http://www.10000kroku.cz/?page=kategorie&&ktera=proc-10000-kroku
      http://www.behej.com/
      http://rungo.idnes.cz/
      http://www.bezeckaskola.cz/
      Moje zkušenost:
      http://rumenkarulandska.blogspot.cz/2015/05/shrnuti-mych-zkusenosti-s-behanim.html

      Vymazat
    4. Moc děkuju za odkazy :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky